Aftersales

Producten

 

 

Aviation

In ons land wordt op de belangrijkste luchthavens enkel Fuellink, the new Atcomex materiaal gebruikt, ook op luchthavens met een hydrantensysteem zoals Zaventem, Charleroi en Luik.  Alleen van de Belgische luchthavens zouden we niet kunnen leven. Vandaag staan we sterk in Europa, Afrika en het Midden-Oosten. Op een luchthaven als Kopenhagen of Edinburgh is bijvoorbeeld al het betankingsmateriaal van Fuellink, the new Atcomex.

 

Wij hebben geen rechtstreeks contact met luchtvaartmaatschappijen of met de luchthavenuitbaters zelf, maar er zijn uitzonderingen zoals Luik en Charleroi die alles in eigen beheer doen. Onze klanten zijn in de eerste plaats de petroleummaatschappijen,
of joint ventures zoals het BP en Statoil
contract dat we binnenhaalden met Frankfurt Jet Services (FJS).

 

Een derde partij en een sterk groeiende markt zijn de onafhankelijke spelers. Zij gaan niet zelf olie produceren maar kopen het op de markten om het te herverdelen, zoals in Brussel bijvoorbeeld BAS en Skytanking actief zijn. Zij concurreren op het scherp van de snee."